Ta strona korzysta z plików cookie i przetwarza dane osobowe. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies i na przetwarzanie danych osobowych.

Projekty

Puzzle 3D VR

Puzzle 3D wykonane za pomocą OpenXR.Pierwsze własne osiągnięcie na platformie OpenXR.Pod skorupą dodane narzędzie do szybkiego dodawania modeli.Po wejściu ukaże nam się filmik i screenshooty z aplikacji VR.W aplikacji VR mamy aktualnie do wyboru 3 modele do złożenia.Link do repo.
Puzzle 3D VR

Szalony labirynt

Zręcznościowy labirynt polegający na doprowadzeniu kulki do celu, ale nie myśl, że Ci w tym pomogę.

Możesz spodziewać się różnego rodzaju przeszkód, powodzenia!

DevNote: Wersja WebGL ogranicza jakość światła.

 

Link do repo. Znajdziesz tam spoilery.

Szalony labirynt

Szaszki

Proste szachy oparte na silniku szachowym do Unity UnityChessLib i silniku AI Stockfish
Silnik sam w sobie nie był przygotowany wbrew pozorom do Unity, miał tylko bazę którą musiałem tłumaczyć na zachowanie wszystkiego co jest na scenie.

AI działa na zasadzie odpytywania Restem Stockfisha o najlepszy możliwy ruch, potem trafia to do filtrów i wreszcie do silnika.

Projekt robiony trochę na kolanie z podstawowym Unitowym UI

Repozytorium: https://bitbucket.org/Monfik/chess2d/src/main/

 

Szaszki

Symulator spotu przystankowego Jabłoń

Odwzorowanie dzieciństwa na pewnym spocie w miejscowości Jabłoń z twistem fabularnym.

Luźny projekt z przymrużeniem oka, bez designu. Typ wchodzę i robię i rozwijam.

Dużo wrażeń przy developmencie i pozornie prosty projekt okazał się powodem do nabycia nowych umiejętności.

  • Obsługa Terrain w zakresie formowania terenu i używania Grass Paintera.
  • Plugin Mesh Builder
  • Wstęp do obsługi drzew na URP
  • Efekt Blur – shadery i że na WebGL to nie działa 🙁
  • Cinemachine Camera
  • Wstęp do Rigowania postaci
  • Problemy ze światłem na WebGL

Link do repo.

 

Symulator spotu przystankowego Jabłoń

Tower Defense

Gra typu Tower Defense zrobiona w 2D.

Wdrożono menu, wybór poziomu trudności i wybór profesji. Każda profesja ma swoje unikalne umiejętności z kosztem many.

Do ukończenia gry mamy 7 map. Na każdej unikalny boss z niepowtarzalnymi umiejętnościami. Do pokonania mamy około 35 typów potworów, wliczając 7 bossów.

Mamy także trochę typów wież. Są upgrade’owalne i zahaczając od razu o system zużywania się są naprawialne. Każde wieże mają różne typy obrażeń.

Prawie 2 lata pracy, kooperacja z UI Designerami i Sprite Edytorami, koszty assetów wypracowały sobie u mnie zdanie, że nie warto rozwijać tak dużego projektu samemu.

Link do repo

Tower Defense

Kreator postaci

Prosty kreator postaci bazowany na darmowych assetach z Unity Store’a i troche sztuczek w GIMP’ie.

Zapalnikiem był challange, którego robiłem z kolegą.

Link do repo.

Kreator postaci